Jumaat, 26 April 2013

SOALAN LAZIM SEVEN PLUS



Soalan Lazim Apa bahan utama dari Tujuh eXfuze +?
 
Tidak sama seperti minuman jus yang berada di  pasaran saat ini, Tujuh + memiliki bahan utama yanga terbaik dari buah-buahan. Bahkan, kami suka menyebutnya pada penduduk dunia, "pertama multi-botani." Tujuh + adalah gabungan serat dari beberapa makanan yang paling luar biasa di dunia. Minuman yang digemari oleh semua lapisan usia, terutama bagi golongan Esekutif, Ahli perniagaan, Pelajar, Suri rumah dan digemari oleh kanak-kanak. membuat eXfuze Tujuh + unik, lazat dan sangat berkhasiat.

Kenapa eXfuze Tujuh +?

eXfuze Tujuh + adalah milik campuran tujuh makanan terbaik di dunia dan sejumlah bahan inzem lain yang kaya (Plus), mencipta salah satu minuman nutrisi terbaik di pasaran saat ini. Kami menggabungkan ekstrak daripada tumbuhan berikut - GAC, Acai, Goji, Noni, Fucoidan, Manggis dan Seabuckthorn - bersama-sama dengan Delima, Wild Blueberry, Aloe Vera dan Wain Concord. Hasilnya adalah rasa membuatnya, kaya nutrisi, produk ekonomi yang benar-benar tak tertandingi.

Apakah ekstrak dan mengapa terlalu penting?

Tujuan dari pembuatan ekstrak adalah untuk tuai bahagian yang paling dikehendaki dan kaya- inzem bahagian botani, sehingga dapat buang bahan yang tidak diperlukan. Dengan sejumlah besar bahan yang membentuk Tujuh +, sngat penting bahawa hanya bahagian yang terbaik dari setiap botani digunakan. Proses multi-langkah menjamin kualiti dan keberkesanan dari produk ini.

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTbN4XcJFfJ4oqEeynxY5U3kGGmEZ9eKaXkywQeqLNc0au2F563

Apakah eXfuze Tujuh + terdapat di kedai makanan kesihatan?

eXfuze tidak menjual produk secara langsung untuk semua jenis pasaraya atau mana-mana kedai runcit. Anda juga harus menjadi pengedar untuk mendapatkan Tujuh + pada harga Ahli atau membeli terus dari pengedar rasmi eXfuze.

Mengapa eXfuze Tujuh + dihasilkan dengan botol kaca?
 
eXfuze memilih untuk pasaran Tujuh + dalam botol kaca steril untuk memastikan bahawa produk disampaikan kepada pengguna dalam bentuk yang paling murni sementara menghilangkan kemungkinan pencemaran. Penyelidikan telah menunjukkan bahawa pelbagai jenis botol plastik dapat mengembangkan Leeching dari bahan-bahan yang digunakan dalam pengeluaran kontena, berdasarkan paparan sinar matahari, suhu yang tinggi dan pelbagai peringkat pH.

CALL / SMS : RAYMOND 018 2638380

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...